29.9.09

Bir Become A Legend hikayesi #2

Sezon 2

1.Devre

Takım : Westham United Football Academy

Salary = 550 Maç sayısı : 24 Gol : 3 Asist : 2 Rating : 6.18

Westham da ikinci maçta yedek kulübesindeydim . 60 da oyuna girdim . 1-1 giden maçta topa ilk dokunuşumda bombeli bir orta açtım ve Ljungberg’in uçan kafasıyla maçı 2-1 kazandık . ilk 11’e geçişim 5. Haftada olacaktı fakat stoke city maçına denk geldiği için teknik bir nedenle o maçı geçtim . Westham’da yarım sezon anca dayanabildim çünkü CF demelerine rağmen CMF oynadım . Devre arasında Evertondan gelen teklifi değerlendirdim çünkü orada 4-5-1 forvetin arkasında oynama şansım olacağını düşündüm .


2.Devre

Takım : Everton FC

Salary = 680 Maç sayısı : 17 Gol : 6 Asist : 3 Rating : 6.38

Evertonda ilk maçta yedek kulübesindeydim . Rakip ManUtd . 65 te oyuna girdiğimde 1-0 gerideydik . 1 gol attım bir de penaltı yaptırdım . 2-1 kazandık . ilk11e ise 6. hafta şampiyonlar liginde Atletico Madrid’e karşı girdim . 2 gol attığım maçı 4-2 kaybettik . Westham’daki CMf eziyetinden sonra burada forvetin arkasında AMF oynamak ilaç gibi geldi . Sezonu 6. Sırada tamamlayıp Masters Cup a gittik .



No comments: