26.9.09

Bir Become a Legend hikayesi #1

Sezon 1

Takım : Ajax

Salary =150 Maç sayısı : 22 Gol : 9 Asist : 2 Rating : 6.31

İlk sezonum Ajax’taydı . Yedekten girdiğim maçlarda tek striker , ilk 11 oynadığım maçlarda da striker arkası AMF oynadım . Tabi sınırlı yetenekler elverdiğince iyi bir sezon geçirdim ve birkaç takımdan teklif aldım . Lig kupası dışında ekstra maç şansım olmadı . En iyi iki teklif 550 salary veren Bordeaux ve Westham’dan geldi . Bordeaux , benim de Ajaxla beraber içinde bulunduğum Karma ligde 5. Olmuş , Şampiyonlar ligi elemesine kalmıştı . Westham ise Premier Ligde 3. olmuş ve Şampiyonlar Ligi elemesine katılma hakkı kazanmıştı . Bordeaux teklifinde SMF-AMF , Westham sa CF mevkii için ilgilendiğini söyledi . Seçimimi Westham dan yana kullandım , çünkü şampiyonlar liginde ilerleyebileceğimizi düşündüm . Ve westham ile kariyerim Premier Lig sahnesine atladı . ( Genç bi oyuncu için en önemli şey , dahil olduğu takımın çok fazla maç yapmasıdır. Bu yüzden , kupalarda oynayacak bir takım seçmek önemli . 17 yaşında fazladan 8 maç demek , fazladan 1 rating demektir ).

No comments: