24.12.09

Bir Become A Legend Hikayesi #3

Sezon 3 - 2010/2011
1. Devre

Takım : Everton FC

Salary = 840 Maç sayısı : 24 Gol : 4 Asist : 2 Rating : 6.30

Formasyondaki yerimden memnun olduğum için , Masters cup şansını da değerlendirerek Evertonda devam ettim . Fakat işler iyi gitmedi . Gol atmakta çok zorlandığımız bir yarım sezon oldu . sonucunda da ilk yarıyı 15. Sırada kapattık . Çok defansif bir 4-5-1 de benim gibi şut yetenekleri zayıf bir AMF ile başka bir sonuç da beklenemezdi . Ama gene de Euro 2012 elemeleri için Hollanda milli takımına seçilmeyi başardım . Devre arasında da ofansif 4-5-1 oynayan Manchester City’ye kapağı attım .


2. Devre

Takım : Manchester City FC

Salary = 1190 Maç sayısı : 14 Gol : 2 Asist : 5 Rating : 6.64

Manchester City de Forvet arkası AMF olarak ilk 11de oynamaya başladım . solda Martin Petrov , Sağda shaun wright-phillips , önümde Rolando Bianchi ile harika bir kontratak takımı oluştu . Daha çok asist yapabildim . Burda oynamak çok zevkliydi . Tabii Manchester City bütün kupalardan elenmiş olduğu için çok az maç yapabildim . yaptığım 5 asistin dördünde Martin Petrov’un uçan kafa golü atması da ilginç oldu . Devre arasında geldiğimde 9. Sırada olan takımla ligi 7. Sırada bitirdik . D1 kupası şampiyonu Liverpool şampiyonlar ligine gittiği için Masters Cup’a 7.likten biz katıldık .



Milli Takım

Maç Sayısı : 6 Gol : 3 Asist : 1 Rating : 7.14

19 yaşında Euro 2012 elemelerinde milli takıma seçildim . Hollanda çok ofansif bir 4-3-3 oynuyor. Defans da çok ileride kuruluyor . Ben 4-3-3 ün sağ açığında oynuyorum .

Gruptaki 6 maçın tamamında yedek başladım . İlk 2 maçımda birer gol attım . Grubun son maçında İsveç-hollanda- Galler takımları 6 şar puandaydık . Biz ikinci , isveç üçüncü Galler sonuncuydu . İrlanda ise 12 puanla liderdi . biz averajda grup ikincisiydik fakat son maçta en azından isveçle berabere kalmamız gerekiyordu ( irlanda’nın sonuncu galleri mağlup ettiğini farz ederek ) . Bu son maçta 1-0 mağlupken 60 ta girip bir gol bir asistle Hollanda’yı euro 2012 ye taşıdım (yürrrü be ) .

Ödüller :

MAN OF THE MATCH : 10 TIMES


No comments: