25.1.08

Coca-cola'nın penguenleri


Pek az şeyden nefret ettim şu firmadan nefret ettiğim kadar . Gerçi insanlarımıza da alınıyorum. Anlamıyorum nasıl oluyor da kendilerinin bu kadar aptal yerine konmasına izin veriyorlar. Bugüne kadar 5000 senedir bu insanlık nasıl olmuş da penguensiz yaşamış anlayamadım . Bardak kadar bir peluş için cümle alem seferber oldu. Bedava sirke bu kadar mı tatlı ?



Tanrı Coca-coladır! Bu güçten çok korkuyorum artık . Milyonlarca insana , hiç ihtiyaçları ve talepleri olmayan bir şeyi , sanki bedavaymış gibi gösterip sattılar. İnsanlık tarihi böyle puştu ya da puştluğu yazmadı . Şişe başına 25 ykr zam yap , sonra 4 kapağa bi zımbırtı de . zımbırtı bitince fiyatları 25 ykr geri çek . Yani zımbırtıyı 1 ytl ye sat . Ya da bi anlamda sok . Yahu bari fiyatları geri çekmeyin. İnsanların zekasına bu kadar hakaret etmeyin . İnsanlarımız öyle bir abluka ve bombardıman altında ki... Resident Evil zombileri gibi dolaşıyoruz sokaklarda. Bir hayat da böyle geçiyor ...


ek 1 : Uykusuz dergisi yazarlarından Fırat Budacı , kendisine yazdığım mail'e duyarlılık gösterip bu konuya köşesinde yer verdi . Kendisinie ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum .

No comments: